Chybová správa

  • Notice: Undefined offset: 1 v user_node_load() (riadok 3637 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object v user_node_load() (riadok 3637 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 v user_node_load() (riadok 3638 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object v user_node_load() (riadok 3638 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 v user_node_load() (riadok 3639 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object v user_node_load() (riadok 3639 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).

Cenník servisných služieb

Cenník je platný od 1.10.2016

  • Väčšina opráv a inštalácii je začatá do 48 hodín od nahlásenia požiadavky priamo v domácnosti zákazníka.
  • Fidelia Service, s.r.o. neposkytuje servisné služby najlacnejšie v regióne a  necíti mať ani túto potrebu, ale preferujeme byť čo najkvalitnejší a najflexibilnejší. Z tohto princípu je odvodená celá filozofia našej firmy.
  • Detským domovom, charitatívnym a neziskovým organizáciám poskytujeme špeciálne programy na  servis a opravy rôznych spotrebičov. Prosím kontaktuje našu asistenčnú linku 02/38105039.
Popis Cena bez DPH v EUR Cena s DPH v EUR
Servisné a Elektrotechnické práce u voľne stojacích spotrebičov 1) 25,00 30,00
Servisné a Elektrotechnické práce u vstavaných spotrebičov 1) 30,00 36,00
Elektrotechnické prace u Malých a drobných spotrebičov 2) – Paušálna sadzba 10,00 12,00
NZODCH – plnenie chladniček3) – Paušálna sadzba 3) 44,00 52,80
OSM – opakovane spotrebujúci sa materiál 4) 12,00 14,40
Parkovací LISTOK v „zónach starého mesta Bratislava“ 5) 4,00 4,80
Príplatok za večerný výjazd technika, tj. od 17:01 hod do 20:00 hod. 6) 12,00 14,40
Príplatok za nočný výjazd technika od 20.01 hod do 06.00 hod. 6) 36,00 43,20
Príplatok za expresný výjazd technika tj. do 90 min od prvého kontaktu so servisom, v pracovné dni v čase 9:00 hod do 17.00 hod). 6) 66,00 79,20
Príplatok za expresný výjazd technika tj. do 90 min od prvého kontaktu so servisom mimo pracovné dni v čase 9:00 hod do 17.00 hod). 6) 100,00 120,00
Príplatok za expresný výjazd technika tj. do 24 hod od prvého kontaktu so servisom v pracovné dni v čase 9:00 hod do 17.00 hod). 6) 33,00 39,60
Servisné a Elektrotechnické práce na spotrebiči, ktorý doviezol zákazník na vlastné náklady v servisnej dielni. 1) 20,83 25,00
Odvoz starého spotrebiča na ekologickú likvidáciu. zdarma  
Základná diagnostika poruchy na spotrebiči, ktorý doviezol zákazník na vlastné náklady v servisnej dielni. Účtované v prípade, vid bod . 8) nižšie. 15,00 18,00
Základná diagnostika poruchy na spotrebiči, u zákazníka v domácnosti vrátane dopravy v pásmách "A" až "C". Účtované v prípade, vid bod . 8) nižšie. 25,70 30,84
  • Záloha na pozáručnú dielenskú opravu Bez dopravy /s dopravou 7): 25,70 / 36,00 Eur bez DPH
  • Záloha na opravu s objednaním Náhradného dielu 7): 36,00  – 300,00 Eur bez DPH
  • Storno poplatok za zrušenie už dohodnutého termínu návštevy servisného technika v čase kratšom ako 24 hod. pred dohodnutým termínom opravy v pracovné dni.: 20,00 Eur s DPH

(čiastka bude účtovaná zákazníkovi pri prvej návšteve).

1) Prvá hodina práce servisného technika je účtovaná vždy celá + cestovné. Ďalší čas strávený opravou spotrebiča sa počíta po započatej ¼ hodine. Cena je len za nájazd a opravu bez použitia náhradného dielu. Všeobecné servisné podmienky Fidelia Service s.r.o: link:
2) Žehličky, fény, mixéry, hriankovače, varné kanvice, fritézy, apod,.
3) Rozpojenie okruhu a naplnenie spotrebiča novou dávkou chladiva.
4) R600, R407, R134a, filter-dehydrátor, pájka, rúrky meď, striebro, lokring spojky
5) Parkovacia karta/ lístok, ktorý je  nakupovaný od prevádzkovateľa parkoviska v príslušnej lokalite.

6) Príplatok za nadštandardnú službu. Zákazky zjednané a vybavované po 17:00 hod. Pri objednávke servisu je nutné nahlásiť, že máte záujem o expres servis!
7) Záloha sa vždy vypočítavá z ceny objednaného ND a súčasných nákladov technika za výjazd.
8) V prípade, že technik zistí, že spotrebič je neopraviteľný alebo náklady na opravu prevyšujú nový spotrebič v zhodnej kategórii tj. nerentabilná oprava a zákazník si nepraje dokončenie opravy.

Cestovné

Pásmo popis Cena bez DPH v EUR Cena s DPH v EUR
Pásmo A Doprava do 10 km 8,80 10,56
Pásmo B Doprava od 11 do 20 km 12,00 14,40
Pásmo C Doprava od 21 do 40 km 14,00 16,80
Pásmo D Doprava od 41 do 60 km 16,00 19,20
Pásmo E Pásmo D + 0,35 Eur bez DPH za každý ďalší km.
Pásmo F Rajka, Dunakiliti a ďalšie pohranične obce v Maďarsku  14,00 16,80
Pásmo G Kittsee, Berg a ďalšie pohranične  obce v Rakúsku 14,00 16,80

Cena zahrňuje náklady na prevádzku servisného vozidla pre jednu cestu tam a späť, vrátane stratového času. cena taktiež zahŕňa manipuláciu so spotrebičom.

V prípade, že technik zistí, že spotrebič je neopraviteľný alebo náklady na opravu prevyšujú nový spotrebič v zhodnej kategórii tj. nerentabilná oprava a zákazník si nepraje dokončenie opravy, tak podľa § 652, odst. 1 Občianskeho zákonníka čiastka 25,70 Eur bez DPH - Záloha na pozáručnú dielenskú opravu pokrýva náklady na:
• Zjednanie zákazky a elektronické spracovanie do informačného systému
• Prípravu servisného technika na zákazku
• Diagnostika poruchy
• Rozobratie spotrebiča
• Ekologickú likvidáciu
• Vypísanie montážneho listu alebo Protokolu o ekologickej likvidácii spotrebiča
• Ukončenie zákazky a elektronické spracovanie do informačného systému

Zákazník je povinný prevziať spotrebič najneskôr do jedného mesiaca od uplynutia doby, pripadne do dátumu, kedy mala byť oprava spotrebiča dokončená. Ak tak neurobí, je povinný zaplatiť dohodnutý poplatok za uskladnenie v čiastke 1,50 € /deň. V prípade nevyzdvihnutia zákazky do šiestich mesiacov od ukončenia opravy bude spotrebič komisionálne predaný alebo ekologicky zlikvidovaný.