Chybová správa

  • Notice: Undefined offset: 1 v user_node_load() (riadok 3637 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object v user_node_load() (riadok 3637 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 v user_node_load() (riadok 3638 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object v user_node_load() (riadok 3638 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 v user_node_load() (riadok 3639 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object v user_node_load() (riadok 3639 z /www/fidelia_service/modules/user/user.module).

Dodávatelia bielej elektroniky v ČR zvyšujú ceny o 5%

Ceny bielej elektroniky sa začali zvyšovať v českej republike kvôli oslabeniu kurzu koruny. Lídri na trhu domácich spotrebičov ako je Bosch, Electrolux, Gorenje, Mora a ďalší, zdražujú v týchto dňoch svoje produkty o päť percent. Dodávatelia dovážaného tovaru tak reagujú na oslabenie kurzu českej koruny po devízovej intervencii České národní banky (ČNB). Malú elektroniku ako mobily, tablety a počítače distribútori zdražili takmer okamžite po intervencii. O zmene cien informoval reťazec s elektronikou Euronics.

Značka Bosch zdražila svoje produkty od 1. decembra, Electrolux a AEG už ceny navýšili od 14. novembra. Výrobca Gorenje a Mora zvýši ceny od 9. decembra. Všetci predajcovia zdražia zhodne o 5 % percent. Rovnaký tovar za nové ceny sa začne predávať vtedy, až predajcom dôjdu "staršie" zásoby. Zdroj: http://www.novinky.cz/ekonomika

Dôležitým momentom pri výbere nového spotrebiča je samozrejme aj cena spotrebiča. Nikde nie je napísané, že čo je najlacnejšie, nie je kvalitné. Lacnejšie modely väčšinou nemajú také vybavenie, ako drahšie typy, napr. majú menej prednastavených programov, nemajú zobrazujúci display,  ale pre nenáročného zákazníka, ktorý tieto vlastnosti rovnako nevyužije, a dáva prednosť jednoduchým spotrebičom, tieto výrobky budú vyhovovať. Naopak, pre zákazníkov, ktorí využívajú a ocenia viac prednastavených programov, prídavné funkcie, display,  a všeobecný komfort, volia samozrejme podľa toho aj výrobok pre náročnejších zákazníkov, ktorý je tiež za vyššiu cenu. Rozhodným hľadiskom by však pre nás mala byť informácie, ako kvalitne je zaistený servis na danú značku, aká je prípadne dostupnosť náhradných dielov, a pod. Zaujímavú akciu už majú niektorí výrobcovia, ktorí okrem 24 mesačnej záruky vyplývajúcej zo zákona, poskytujú na výrobky ďalšie 2 až 3 roky záručného servisu úplne zadarmo. Než sa definitívne rozhodnete zakúpiť nový spotrebič odporúčame precitať článok „NA ČO MYSLIEŤ PRI KÚPE SPOTREBIČA“